می شود با تو به خدا رسید اما....
وقتی بزرگ واسطوره باشی سخت می توانی خودت را باز نشسته کنی و متعلق به خودت باشی.

اصلا آدمی مثل شما حتی سایه اش هم برای دیگران مفید است.
حالا دیگر چه بخواهی ، چه نخواهی،اسطوره ی دلهایمان شده اید.
و امروز نسل من اینگونه جواب شما را داده اند!!!!

+ نوشته شده در جمعه هفدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 22:25 توسط آیتک
|
✔ســــلـــامـ..مرســـــیـ کـــهــ بهــ وبـــلــاگــ مـــنــ اومدیـــنــ..