وقتی بزرگ واسطوره باشی سخت می توانی  خودت را باز نشسته کنی و متعلق به خودت باشی.

 اصلا آدمی مثل شما حتی سایه اش هم برای دیگران مفید است.

  حالا دیگر چه بخواهی ، چه نخواهی،اسطوره ی دلهایمان شده اید.

  و امروز نسل من اینگونه جواب شما را داده اند!!!!